بلاگ فایل

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

بلاگ فایل

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

مبانی نظری و پیشینه رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه رضایت مشتری 26 صفحه همراه با منابع یکی از مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت، رضایت مشتری است. رضایت مشتری به ادراک مشتری نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده بستگی دارد. با سنجش رضایت مشتری، مدیران قادر به درک انتظارات مشتری می شوند. بدین منظور باید بازخوردهای دریافت شده از سوی آنها را مورد توجه قرار دهند.  کاتلر، رضایت مشتری را احساس مسرت با دلسردی فرد در نتیجه مقایسه نتایج دریافت شده با انتظاراتش تعریف می کند. هنان و کارپ  سه سوال را برای سنجش رضایت مشتری مطرح می کنند: ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.